Formulář RMA (Return Material Authorization) slouží pro vygenerevání reklamačního čísla RMA.
RMA je identifikační číslo, pod kterým můžete v celém průběhu reklamačního procesu sledovat stav konkrétní reklamace. Po přidělení RMA čísla následuje ověření doby platnosti záruky, o které budete neprodleně informováni. RMA číslo obdržíte po vyplnění následujícího formuláře na Vámi uvedenou emailovou adresu.
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno RMA číslo, pod kterým je vadné zboží evidováno. Pokud bude v jedné zásilce více kusů reklamovaného zboží, zřetelně prosím, označte každý jednotlivý kus příslušným přiřazeným RMA číslem, stejně tak je potřeba tato čísla uvést na venkovní straně balíku.
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými emaily, které Vás upozorní na to, že reklamace byla námi přijata, oznámí cenu u pozáručních oprav, informuje o vyřízení reklamace a o způsobu doručení.
Kdykoli si také průběh celého procesu můžete ověřit pod RMA číslem a to dotazem na naše logistické oddělení.
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
VUMS DataCom, spol. s r.o.
Shiran Tower
Lužná 716/2, 160 00 Praha 6
reklamace@datacom.cz
Telefon: +420 734 226 961